Organisatoriske retningslinjer - skoleåret 2025/26
Læs rammen for skoleåret i Indkøbsklubben 2025/26.
Ved indmeldelse i Indkøbsklubben skal retningslinjerne accepteres med underskrift og enten:
1) sendes til
unilogin@frilaering.dk2) uploades i
Unilogin-formularen Der oprettes først Unilogin, efter underskrift er modtaget. Retningslinjerne underskrives per familie, ikke per elev. Du skal altså kun underskrive én gang, selvom du tilmelder flere end ét af dine HU-børn.
Alle familier, som tilmelder sig Indkøbsklubbens skoleår 2025/26, skal underskrive retningslinjerne, da de gælder for det nye skoleår. Har I allerede Unilogin tilknyttet Fri Læring, vil I miste det efter 1. juli, hvis I ikke underskriver og uploader/indsender retningslinjerne efter tilmelding. Herefter skal I bede om ny oprettelse gennem formularen 'anmod om Unilogin'. Du finder den under medlemssiderne.
Medlemmer, som ikke er tilmeldt Indkøbsklubbens nye skoleår, får slettet deres Unilogin fra 1. juli.